am promis ca ofer raspunsuri video vizitatorilor blogului meu.
Avem o intrebare interesanta:
Salesman 🙂 / September 21, 2010
Mi se intampla foarte des, dupa o intalnire fie cu Dir General al unei companii, fie cu alt tip de Dir..Economic, de Dezvoltare, sau Administratorul companiei, dupa ce totul pare ok, chiar daca exista o colaborare cu o companie ce presteaza serviciul oferit de firma pe care o reprezint, acestia sa ceara o oferta de pret de la firma mea pt aceste servicii.
Pana aici nimic rau, sau iesit din comun…problema apare la pasul urmator;dupa ce trimit oferta(pe mail), dupa un anumit timp in care „se compara se analizeaza sau se hotarasc” orice nume ar purta acest timp de decizie, de multe ori concluzia a fost aceeasi – s-a discutat cu colaboratorul actual, probabil s-a aratat oferta companiei mele si acestia au redus costurile pentru a nu pierde clientul, iar eu, raman cum s-ar spune „cu buza umflata”.
Intrebarea mea este urmatoarea : Ce pot face pentru a evita aceasta situatie si in ce pas ? Intalnire, Ofertare, inaintea ofertarii si cum sa pun problema ca nu sune asemenea unei ofense etc. ; sa fie cat mai uman si corect fata de ambele parti.
Raspunsul oferit de de mine identifica problema inaintea ofertarii. Pentru succes in vanzari trebui sa luam calcul si ofertarea si etapele prealabile.
Vedeti filmuletul cu raspunsul exact si daca ai intrebari talepune-le click aici
Daca mai aveti alte solutii le puteti introduce printr-un comentariu mai jos!
Va recomand sa mai cititi si cum se face ofertarea in vanzari!