Nu am putut sa nu scriu acest post. In urma cu doua zile am mers la service Istyle intrucat laptopul meu Macbook pro nu mai pornea. Mi-au facut pe loc un diagnostic si am aveam o problema la hard. Problemele la hard pot fi datorate multor cauze, in principal ar fi putut fi chiar vina mea (cum ar fi ca l-am lovit, etc)
ce s-a intampalt la isyle (reprezentantul apple in romania – premium reseller) ?
- diagnostic
- schimbat hard
- reinstalat soft
- recuperare date
- transfer date pe noul hard
Ce am apreciat in relatia cu ei…aproape m-a socat
- toata operatiunea a fost total gratuita (chiar daca iesise din garantie laptopul de doua saptamani)
- nu a durat nici 48h pana am avut laptopul inapoi cu tot cu datele vechi pe el
- mi-au dat un timp de 1 zi sa verific daca toate informatiile sunt intacte, pentru ca apoi sa poata trimita hardul stricat la apple
- mi-au dat informatii suplimentare si m-au anuntat telefonic, ca a intrat in lucru si apoi ca este gata
In concluzie Apple isi merita tot renumele si constat ca a asigura un suport de calitatate devine o conditie obligatorie.
Sunt surprins pentru ca se intampla asemenea lucruri in Romania, probabil ar trebui sa fiu mai pozitiv in continuare. Oricum urmatorul pas va fi achizitionarea unei tablete tot apple 🙂
E vorba de normalitate…ea nu poate exista in absenta omeniei.
M-ai facut sa imi dau seama de niste lucruri foarte importante din acest subiect al tau.
Destul de socant, asa cum ai spus si tu, tot ceea ce ei au oferit !
da, realizezi intr-un fel ca pretul mare pe care l-ai dat la achizitionare, devine in momentul folosirii si in momentul suportului un pret mic